ותפתח האדמה את פיה: בולען ענק נפער בבני ברק

    מיכאל קקון: "לא בכל יום מתרחש ניסא, ולכן אנחנו חושבים על אפשרויות של פיקוח לעתיד. וייתכן שלפני כל חפירה יצטרכו לקבל אישורים של אגף התשתיות, אנחנו נדון בעניין בוועדה לתכנון ובניה בשבוע הבא יחד עם הצוות המקצועי ונצטרך לקבל החלטות"
    איתי גדסי 5 Comment on ותפתח האדמה את פיה: בולען ענק נפער בבני ברק

    לא בפעם הראשונה: בשל חפירות של אתרי בניה, בולענים נפערים בבני ברק • לפני כארבע שנים נפער בור ענק בת"ת בעלזא ובלע לתוכו כיתת לימוד. ברחוב סעדיה גאון נפער בור בו נפצעו ארבעה ילדים • האם הפעם העירייה תשים סוף? קקון: "לא בכל יום מתרחש ניסא, נדון בנושא בישיבת ועדת התכנון ובניה הקרובה"

    מיכאל קקון: "לא בכל יום מתרחש ניסא, ולכן אנחנו חושבים על אפשרויות של פיקוח לעתיד. וייתכן שלפני כל חפירה יצטרכו לקבל אישורים של אגף התשתיות, אנחנו נדון בעניין בוועדה לתכנון ובניה בשבוע הבא יחד עם הצוות המקצועי ונצטרך לקבל החלטות"
    11:48
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on צפו: הכנסייה הגדולה של לב לאחים במעמד גדולי ישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בולען ענק נפער ברחוב בית שמאי 6 בבני ברק. הבולען נפער באמצע המדרכה בסמוך לשעה 7 בבוקר. בנס לא היו נפגעים מקריסת האדמה, שכן הבוקר שנפער הינו בעומק רב. עובדי אגף ההנדסה של עיריית בני ברק הגיעו למקום, וכוחות השיטור העירוני ב"ב חסמו את המעברים הסמוכים למקום הקריסה.

    על פי ההערכות, הקריסה אירעה כתוצאה מחפירות בעומק רב של אתר בניה סמוך ברחוב האדמו"ר מגור, המקביל לרחוב בית שמאי, שם מתוכנן להיבנות בית המדרש הענק של "מחנובקה – בעלזא".

    מחזיק תיק התשתיות בעירייה מיכאל קקון הסביר כי "כתוצאה מהחפירות העמוקות ודיפון לא תקין של אתר הבניה, החול זלג אל אתר הבניה דבר שגרם שקיעת אדמה משמעותית. קקון הוסיף כי "לא בכל יום מתרחש ניסא, ולכן אנחנו חושבים על אפשרויות של פיקוח לעתיד. וייתכן שלפני כל חפירה יצטרכו לקבל אישורים של אגף התשתיות, אנחנו נדון בעניין בוועדה לתכנון ובניה בשבוע הבא יחד עם הצוות המקצועי ונצטרך לקבל החלטות".

    כזכור, מקרים מעין אלו קרו בבני ברק ולא בפעם הראשונה. רק לפני כ-4 שנים נפער בור ענק ברחוב האדמו"ר מבעלזא בתוך כיתת לימוד במתחם בית הספר של החסידות. למרבה המזל הבוקר נפער במהלך הלילה כך שבאותה עת לא היו ילדים במתחם, אך כסאות ושולחנות נבלעו בתוך הבור. הבור נפער כתוצאה מחפירות עומק של בניין 'מכבי' הסמוך בגן ורשא.

    בשנת 2007 נפצעו 4 ילדים ברחוב סעדיה גאון בעיר, לאחר שבולען נפער במהלך שעות אחר הצהריים ובלע אותם לתוכו. מדובר בבור שנפער בסמוך לגן ילדים, ובנס לא היו פגיעות משמעותיות.

     



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      יש בצד הזה במגרש שקי חול במקום עמודים ויסודות בצורה תקינית

        1. וואלהה!!!! יש לך מושג כמה עוד דוד יש???? חבל להגיב לכל דוד… אתה לא תגמור עם זה!!!! ובקשר לבולענים, מפחידדדדדדדדדדד!!!

    2. 4

      יש איזה אחד שם שכל שניה משנה את דעתו ואומר משהו אחר

    3. 3

      צפיתי שזה יקרה ממש מסוכן לאורך הטיילת